Materiały: Scenariusze zajęć

  • Scenariusz Kolorowe kwiaty MIEJSCE REALIZACJI: Przedszkole Miejskie nr 58 GRUPA WIEKOWA: 3 latki „Rybki” DATA REALIZACJI: 19.04.2018 PROWADZĄCY: Anna Wieczorek-Zajkiewicz CELE: OGÓLNE: Nabywanie umiejętności rozpoznawania kolorów podstawowych Doskonalenie umiejętności reagowania na określony sygnał Kształtowanie umiejętności społecznych - współdziałania

    2019-05-20, 19:52 Anna W-Zajkiewcz
  • „ W krainie Leśnych Skrzatów” Scenografia – Dekoracja jesienna: w jesiennej szacie, grzyby. Na podłodze leżą dzieci – skrzaty, które śpią. Kolorowe liście porozrzucane na podłodze. Z sali wybiega jeden skrzat i tańczy na tle spokojnej melodii. Skrzat 1– Jesień do lasu zawitała, wszystkie liście pomalowała, krzewy i drzewa

    2019-04-29, 20:44 Dorota Kulesza
  • „Zajączki samochwały” Konferansjer: Witajcie dzieci! Spotkaliśmy się tu, by obejrzeć przedstawienie pt. „ Zajączki samochwały”. Na dworze pogoda często płata nam figle. Raz świeci słońce (pokazuje się dziecko „ słonko”), niekiedy zasłaniają je chmury (dzieci „chmury”), z których czasami pada deszcz(

    2019-04-29, 20:41 Dorota Kulesza
  • „ Smutna mała księżniczka” Oleńka: (dziewczynka budzi się , przeciera oczy) Ojej! Gdzie ja jestem? Czarodziej: Jesteś Oleńko w Krainie Baśni! Oleńka: W Krainie Baśni? A Ty kim jesteś? Czarodziej: Ja tu mieszkam, Oleńko! Oleńka: Oleńko! Skąd znasz moje imię? Skąd ja się tu wzięłam? Czarodziej: Ja znam imiona wszystkich dzieci i

    2019-04-29, 20:40 Dorota Kulesza
  • „ Dary Jesieni” Scenografia:Na zasłonie napis: „ Dary Jesieni”, sylwety jesiennych drzew, na podłodze leżą warzywa - dzieci Dzieci, Śpiew piosenki: „ Już lato odeszło i kwiaty przekwitły, a jeszcze coś w słońcu się mieni, to w polu to w lesie czerwienią się spójrzcie korale, korale Jesieni...” Dzieci: Gdzie jesteś

    2019-04-29, 20:37 Dorota Kulesza
  • Gdy do przedszkola po wakacjach wróciliśmy, wtedy lato wszyscy żegnaliśmy. Pięknie opaleni i z nowymi siłami, nowy rok w przedszkolu wszyscy z nas witali. Czasu jednak nie da się zatrzymać, najpierw była jesień,potem zima była. A po zimie przyszła wiosna ciepła i zielona, a tuż za nią lato roześmiane pędzi do nas. I tak rok szkolny jak szalony nam przeminął,

    2019-04-29, 20:35 Dorota Kulesza
  • Wejście przy piosence „Płynie Wisła” Płynie Wisła, płynie, po polskiej krainie, Zobaczyła Kraków, pewnie go nie minie. Jak go zobaczyła Kraków, to go pokochała, A w dowód miłości wstęgą opasała. Dziecko 1 Dzisiaj Polski wielkie święto – 11 listopada, uroczyście go obchodzi przedszkolna gromada. Świętują go wspólnie

    2019-04-14, 15:35 Sylwia Duśko
  • Cel główny: - poprawne nazywanie zjawisk atmosferycznych towarzyszących różnym porom roku - rozwijanie ekspresji twórczej i wyobraźni Cele operacyjne: Dziecko: - uważnie słucha wiersza - poznaje nazwę pory roku – przedwiośnie i charakterystyczne jego cechy - potrafi wyjaśnić znaczenie przysłowia ,,W marcu jak w garncu” - przedstawia w

    2019-03-09, 14:59 Beata A
  • Cele ogólne: Budzenie wiary dzieci we własne możliwości. Rozwijanie kreatywności dzieci. Cele szczegółowe: dziecko Wypowiada się na temat obejrzanej bajki Wyszuka kropki w otoczeniu Czerpie radość ze wspólnych zabaw Wie, że nie należy poddawać się w przypadku niepowodzeń Tańczy przy muzyce Dopasuje połówki kropek Metody pracy: metoda

    2019-03-09, 14:57 Beata A
  • Konspekt zajęć pokazowych Temat: Zabawy sylabami i głoskami Cele: rozwijanie słuchu fonematycznego: wyodrębnianie głosek w słowach o prostej budowie fonetycznej, dostrzeganie rymujących się par wyrazów, słuchowe wyodrębnienie sylab i głosek w wyrazach Metody: czynne, oglądowe, słowne Formy pracy: zbiorowa, indywidualna Przebieg zajęć: 1. Przywitanie przybyłych

    2019-03-05, 18:23 Natalia Kaszyca
Wyświetl